Список літератури для написання магістерської роботи з теми: « Методика використання історичних джерел на уроках історії в 6-8-х та 9-11-х класах (порівняльний аналіз)» № п\п Автор, назва База даних, URL адреса 1 Задорожна Лілія Віталіївна. Методика використання історичних документів на уроках історії України в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Задорожна ; наук. кер. В. О. Комаров ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2005. - 19 с. Google Академі я http :// enpuir . npu . edu . ua / handle /123456789/6115 2 Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2012) Роль писемних джерел як компонента підручника з історії України в розвитку історичної компетентності учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму Проблеми сучасного підручника (12). pp . 275-280. CORE https://core.ac.uk/display/32304762?recSetID = 3 Власов, Віталій Сергійович (2009) The role of...
Кількість ілюстрацій має бути достатньою для зрозумілого викладу тексту. Ілюстрації можуть бути розміщені як по самому тексту курсової роботи (якомога ближче до відповідних частин тексту), так і в додатках. В тексті ілюстрацію розміщують симетрично до тексту після першого посилання на неї або на наступній сторінці, якщо на даній вона не уміщується без повороту. Між ілюстрацією і текстом пропускають один рядок. На всі ілюстрації в тексті ПЗ мають бути посилання. Всі ілюстрації нумерують в межах розділу і порядкового номера ілюстрації, розділених крапкою, наприклад, Рисунок 1.1, Рисунок 1.2. Посилання виконують за формою: «...показано на рисунку 2.1», або в дужках за текстом (рисунок 2.1), на частину ілюстрації: «... показані на рисунку 2.2,а». Посилання на раніше наведені ілюстрації дають зі скороченим словом «дивись» відповідно в дужках (див. рисунок 1.3). Ілюстрації, як правило, можуть мати назву і пояснювальні дані (підрисунковий текст). Ілюстрація позначається словом «Рисунок ...
Комментарии
Отправить комментарий