Практичне заняття №1. Тема: Використання електронних документів у науковій діяльності. Пошук наукової інформації в наукометричних базах.

   

Список літератури для написання магістерської роботи з теми: «Методика використання історичних джерел на уроках історії в 6-8-х та 9-11-х класах (порівняльний аналіз)»

п\п

Автор, назва

База даних, URL адреса

1

Задорожна Лілія Віталіївна. Методика використання історичних документів на уроках історії України в загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук   : 13.00.02 / Л. В. Задорожна ; наук. кер. В. О. Комаров ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2005. - 19 с.

Google Академія http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6115

2

Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2012) Роль писемних джерел як компонента підручника з історії України в розвитку історичної компетентності учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму Проблеми сучасного підручника (12). pp. 275-280.

CORE

https://core.ac.uk/display/32304762?recSetID=

3

Власов, Віталій Сергійович (2009) The role of textbooks in shaping the skills to work with historical sources. Історія в школах України, 6. pp. 3-9

Google Академія

https://lib.iitta.gov.ua/3729/

4

МорозПетро Володимирович and МорозІрина Володимирівна (2019) Analysis of the state of use of historical sources in teaching history in high school Український педагогічний журнал, 4. pp. 142-153. ISSN 2411-1317

Google Академія

https://lib.iitta.gov.ua/719069/

5

Пометун О.І., Рубльов О.С., Роговенко М.М. Методичні засади використанняписемних історичних джерел у   навчанні історії України учнів основної школи

 

Google Академія

http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10ktluos.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1

6

Власов В. Історичне джерело в   арсеналі дидактичних засобів: чи здатна методика подолати втому від історії? Історія в школах України. 2009. № 4. С. 3-8

CORE

https://core.ac.uk/display/20054947?recSetID=

7

Ковбасюк Т. Розвиток самостійності учнів основної школи в процесі формування вмінь працювати з історичними джерелами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 126–133.

CORE

https://core.ac.uk/display/12083596?recSetID=

8

Калакура Я.С. Коцур В.П. Класифікація історичних джерел

 

Google Академія

http://ephsheir.phdpu.edu.ua/handle/8989898989/2325?locale-attribute=en

9

Кравчук О. Використання історичних джерел на уроках історії України у 8 класі

Google Академія

http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Prdist_2015_6_13.pdf  

10

Лисянська Д. С. Методика використання історичних документів на уроках історії України.

Білефельдська наукова пошукова система

http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5440

11

Швецова-Водка Г.М. Співвідношення понять документ та історичне джерело

 

Google Академія

http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ay_2001_4-5(247)__3.pdf

 

Науковці за темою дослідження з найбільшим i10-індексом

1. Швецова-Водка Галина(i10-індекс: 27) – https://scholar.google.com/citations?user=YqEYc1IAAAAJ&hl=ru&oi=sra

2. Калакура Ярослав Степанович(i10-індекс: 27) – https://scholar.google.com/citations?user=NASak8YAAAAJ&hl=ru&oi=sra

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Практична робота №6. Пам'ятка з оформлення ілюстрацій у наукових роботах